Virtuaalsus

Alates 2013. aasta lõpust olen aktiivselt tegutsenud virtuaalreaalsuse temaatikaga. Seda nii uurija, arendaja kui edendaja rollides. Nagu palju teised, leian minagi, et tegu on tehnoloogilise hüppega, millel saavad olema väga laiad kasutusvaldkonnad.

Olen üks asutajatest ja organisaatoritest Eesti virtuaalreaalsuskommuunis EEVR.
Olen tihedalt seotud ka Eesti ehedaima VR arkaadiga Futuruum.
Vahelduva eduga teen koostööd ka kollektiividega nagu Virtual Heritage, VR Lab OÜ, SurfaceLabs, DIGIX & Tuleviku Tehnoloogiate SA.

Valitud sõnavõtte tekstis ja videos:
“VR sööstab varsti igasse eluvaldkonda” – Detsember 2016, Universitas Tartuensis
“Pokemon Go – 21. sajandi margikogumine” – Juuli 2016, Postimees
“Virtuaalreaalsuse kasutamine hariduses” – HITSA Võrgustik võrgutab seminar, 2017
“Virtuaalreaalsusest” – TEDxYouth@Tallinn, 2016
“Kas varsti elame maatriksis?” – Novaatori 100 sekundi video, 2015

Erinevad VR arendusprojektid (Unity3D / Unreal Engine):
VR Lab Rats
Limelight VR
Nuclear Juggle

Professionaalne enesetäiendus:
2018 – GameDevDays Tallinnas
2017 – European VR Days Amsterdamis
2017 – GameDevDays Tallinnas
2016 – European VR Days Amsterdamis
2016 – VECTOR VR workshop Tübingenis
2015 – IEEE VR conference Arles’is